Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polskie imprezy targowe przeżywają renesans

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 09 maj 2016 12:25
Polskie imprezy targowe przeżywają renesans
Polskie imprezy targowe przeżywają renesans

Niemal 1,5 mln zwiedzających, 29 tys. wystawców, ponad 760 tys. mkw. wynajętej powierzchni na ponad dwustu imprezach – tak w liczbach prezentowały się targi branżowe w 2015 r. Wydarzenia takie jak np. 4 Design Days pokazują, że nowa formuła targów jest możliwa i atrakcyjna dla szerokiego grona odbiorców.

REKLAMA

Imprezy targowe w Polsce przeżywają swoisty renesans i poziomem nie odbiegają od tych w Niemczech, a nawet w Stanach Zjednoczonych czy w Chinach. Wydarzenia takie jak 4 Design Days pokazują, że dzisiejsze wydarzenia targowe z powodzeniem mogą przyciągać zarówno klienta biznesowego, jak i konsumenta. A zarazem umożliwiają organizację tego typu imprez w nowej formule, gdzie same stoiska na halach są dodatkiem do bogatego programu merytorycznego.

Od dwóch lat polski rynek targowy stale się rozwija i notuje tendencje wzrostowe. Główny wpływ na to ma poprawa koniunktury gospodarczej, potwierdzona systematycznym wzrostem PKB, jak również członkostwo Polski w Unii Europejskiej oraz korzystne położenie geopolityczne naszego kraju.

Poprawę koniunktury odczuwają przedsiębiorcy, przede wszystkim polskie małe i średnie firmy, których udział w liczbie wystawców ogółem na targach w Polsce od lat jest niezmiennie wysoki. Aż 84% z nich postrzega udział w specjalistycznych targach w naszym kraju jako skuteczny sposób realizacji celów marketingowych i komunikacyjnych.

Jak wynika z danych PIPT, zauważalny jest stały trend wzrostowy liczby zwiedzających i wystawców. W 2015 roku imprezy targowe odwiedziło o 15% więcej zwiedzających niż w roku 2014 r. Co więcej, coraz liczniej wśród wystawców pojawiają się reprezentujący zagraniczne rynki. Udział wystawców międzynarodowych na polskich imprezach targowych wzrósł aż o 7%.

Źródło: Polska Izba Przemysłu Towarowego (PIPT)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA