Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki

  • Autor: redakcja Ryneklazienek.pl
  • 23 paź 2015 12:02
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
fot. Roca
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki
Ranking Dobry Produkt 2015: Najpopularniejsze umywalki

W rankingu Dobry Produkt cyklicznie zwracamy się do respondentów z firm handlowych z całej Polski z prośbą o wytypowanie najlepiej sprzedających się modeli w danej grupie asortymentowej. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić, które umywalki są najpopularniejsze.

REKLAMA

Podczas naszej ankiety nie dobieraliśmy żadnego dodatkowego kryterium – ani jeśli chodzi o materiały, ani formy montażu. Nasz Ranking traktuje więc tym razem ten segment asortymentowy bardzo szeroko – o czym świadczy liczba typowanych kolekcji.
W trakcie rozmów ze sprzedawcami oczywiście dopytywaliśmy się jakie modele we wskazywanych kolekcjach są najpopularniejsze.

Tu zdecydowanie dominowały wersje stawiane na blat oraz wpuszczane w szafkę. Potwierdza to niejako obecność w naszym Rankingu kilku kolekcji producentów mebli (Elita, Deftrans) czy umywalki dedykowane konkretnym kolekcjom mebli (tak jest w przypadku umywalki od New Trendy, jedynej w ofercie tego producenta!). Lista kolekcji umywalek od producentów mebli łazienkowych pokrywa się z grubsza z wynikami naszej ostatniej ankiety poświęconej kolekcjom mebli łazienkowych.

Podium Rankingu nie zaskakuje. Gdy w 2013 roku sprawdzaliśmy, które kolekcje ceramiki są najpopularniejsze, to bezsprzecznie wygrała marka Roca z kolekcją Gap. Nie inaczej było teraz – różnica punktowa między liderem i wiceliderem nie jest aż tak wielka, ale wciąż – wyraźna. Marki Roca oraz Koło to bezsprzeczni zwycięzcy tej edycji Rankingu – zarówno pod względem liczby typowanych kolekcji jak i silnej pozycji w czołówce.

Na pewno olbrzymim sukcesem jest drugie miejsce dla kolekcji Traffic od marki Koło. Ta seria produktów w ciągu ostatniego półtora roku zdobyła sporą popularność i swoje miejsce na rynku. Najlepszym dowodem tego jest wspomniany już wcześniejszy ranking kolekcji mebli łazienkowych, gdzie produkty z tej serii też znalazły się na podium. Udana strategia komunikacyjno-promocyjna i dopracowany produkt pozwoliły w krótkim czasie polskiej marce stworzyć godnego konkurenta dla takich kolekcji jak Gap.

Arkadiusz Kaczanowski
Urszula Koronczewska


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA