Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Raport: 3 powody dla których warto "przenieść" swój salon do Youtube

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 13 cze 2016 09:20
Raport: 3 powody dla których warto "przenieść" swój salon do Youtube
Obecnie statystycznie większość filmów oglądanych jest za pomocą urządzeń mobilnych, jak smartfony czy tablety. Jak zauważa Marek Borowiński 70% klientów wskazuje, że są zdecydowanie bardziej skłonni do kupienia produktu lub usługi, po obejrzeniu wideo, które się do niego odnosi. Fot. Pixabay

Marek Borowiński, specjalista od visual merchandisingu i zwiększania sprzedaży przeprowadził badania z których jasno wyniki, że producenci wyposażenia łazienkowego jak i dystrybutorzy, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty muszą zaistnieć w mediach społecznościowych, takich jak youtube.

REKLAMA

Obecnie statystycznie większość filmów oglądanych jest za pomocą urządzeń mobilnych, jak smartfony czy tablety. Przewiduje się, że w ciągu 2 lat najbliższych lat ta liczba wzrośnie o 70%.

Jak zauważa Marek Borowiński 70% klientów wskazuje, że są zdecydowanie bardziej skłonni do kupienia produktu lub usługi, po obejrzeniu wideo, które się do niego odnosi. Ponadto przeciętny internauta spędza prawie 90% czasu na stronie, która zawiera materiał wideo.

Dziś reklama ma dawać inspiracje, rozrywkę nadzieję, na coś. Powinniśmy stworzyć historię, z którą klient będzie chciał się utożsamiać.

Ogromna siła przekazu

W przekazie wideo drzemie olbrzymia siła. Jak wskazują badania wśród klientów, których doświadczenie z Wideo było zadowalające to:

  • -39% będzie bardziej skłonnych do wyszukania dodatkowych informacji na temat twojej marki lub -oferowanego przez twój salon produkt lub usługi;
  • -36% opowie o swojej styczności z twoją firmą przyjaciołom i rodzinie;
  • -19% podzieli się treściami marki w swoich kanałach społecznościowych na Facebooku, Google + itd.

REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • To tylko kwestia umiejętnie wydawanej kasy, znajomości tematu i planu. FB to narzędzie, którego trzeba umieć używać. czasem nie trzeba do tego wielkiej kasy.
    • Ark, 2016-06-17 14:20:14
  • Oczywiście, że media społecznościowe są w przypadku sklepów stacjonarnych bezwartościowe. Wydatki na ten kanał nigdy się nie zwracają w tej branży. Śmiech ogarnia jak duża sieć salonów kupuje sobie na allegro lajki. Wielki marketing przez duże M.
    • Wojtek, 2016-06-17 12:36:29
  • Nie dla pokolenia millenialsów, pokolenia Y. Zresztą dane mówią same za siebie.
    Poza tym, to do czego media społecznościowe powinny służyć, a do czego realnie wykorzystują je potencjalni klienci to dwie często rozbieżne sprawy. Powiem tylko na koniec że w wielu zagranicznych salonach przy produktach wiszą multimedialne tabliczki które nie pokazują ceny. Nie. One pokazują liczbę lajków jakie dostał dany produkt. I wie Pan że to działa. Klienci kupują te produkty które mają największą liczbę lajków na facebooku. Pana zdaniem do tego miały służyć media społecznościowe?
    • Radosław Zieniewicz, 2016-06-16 10:31:59
  • Bzdura. Media społecznościowe służą do czegoś innego niż oglądanie zalet kolejnej miski wiszącej.
    • Tom, 2016-06-14 14:41:06

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA