Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Raport: 3 powody dla których warto "przenieść" swój salon do Youtube

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 13 cze 2016 09:20
Raport: 3 powody dla których warto "przenieść" swój salon do Youtube
Obecnie statystycznie większość filmów oglądanych jest za pomocą urządzeń mobilnych, jak smartfony czy tablety. Jak zauważa Marek Borowiński 70% klientów wskazuje, że są zdecydowanie bardziej skłonni do kupienia produktu lub usługi, po obejrzeniu wideo, które się do niego odnosi. Fot. Pixabay

Marek Borowiński, specjalista od visual merchandisingu i zwiększania sprzedaży przeprowadził badania z których jasno wyniki, że producenci wyposażenia łazienkowego jak i dystrybutorzy, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty muszą zaistnieć w mediach społecznościowych, takich jak youtube.

REKLAMA

Obecnie statystycznie większość filmów oglądanych jest za pomocą urządzeń mobilnych, jak smartfony czy tablety. Przewiduje się, że w ciągu 2 lat najbliższych lat ta liczba wzrośnie o 70%.

Jak zauważa Marek Borowiński 70% klientów wskazuje, że są zdecydowanie bardziej skłonni do kupienia produktu lub usługi, po obejrzeniu wideo, które się do niego odnosi. Ponadto przeciętny internauta spędza prawie 90% czasu na stronie, która zawiera materiał wideo.

Dziś reklama ma dawać inspiracje, rozrywkę nadzieję, na coś. Powinniśmy stworzyć historię, z którą klient będzie chciał się utożsamiać.

Ogromna siła przekazu

W przekazie wideo drzemie olbrzymia siła. Jak wskazują badania wśród klientów, których doświadczenie z Wideo było zadowalające to:

  • -39% będzie bardziej skłonnych do wyszukania dodatkowych informacji na temat twojej marki lub -oferowanego przez twój salon produkt lub usługi;
  • -36% opowie o swojej styczności z twoją firmą przyjaciołom i rodzinie;
  • -19% podzieli się treściami marki w swoich kanałach społecznościowych na Facebooku, Google + itd.

REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • To tylko kwestia umiejętnie wydawanej kasy, znajomości tematu i planu. FB to narzędzie, którego trzeba umieć używać. czasem nie trzeba do tego wielkiej kasy.
    • Ark, 2016-06-17 14:20:14
  • Oczywiście, że media społecznościowe są w przypadku sklepów stacjonarnych bezwartościowe. Wydatki na ten kanał nigdy się nie zwracają w tej branży. Śmiech ogarnia jak duża sieć salonów kupuje sobie na allegro lajki. Wielki marketing przez duże M.
    • Wojtek, 2016-06-17 12:36:29
  • Nie dla pokolenia millenialsów, pokolenia Y. Zresztą dane mówią same za siebie.
    Poza tym, to do czego media społecznościowe powinny służyć, a do czego realnie wykorzystują je potencjalni klienci to dwie często rozbieżne sprawy. Powiem tylko na koniec że w wielu zagranicznych salonach przy produktach wiszą multimedialne tabliczki które nie pokazują ceny. Nie. One pokazują liczbę lajków jakie dostał dany produkt. I wie Pan że to działa. Klienci kupują te produkty które mają największą liczbę lajków na facebooku. Pana zdaniem do tego miały służyć media społecznościowe?
    • Radosław Zieniewicz, 2016-06-16 10:31:59
  • Bzdura. Media społecznościowe służą do czegoś innego niż oglądanie zalet kolejnej miski wiszącej.
    • Tom, 2016-06-14 14:41:06

REKLAMA

REKLAMA