Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

RAPORT: Emocje i lokalność – jak firmy sponsorują sport

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 20 kwi 2016 22:47
RAPORT: Emocje i lokalność – jak firmy sponsorują sport
fot. Elita

Sport i marketing w biznesie idą ze sobą ramię w ramię. Firmy angażujące się we wspieranie sportu liczą na przeniesienie części emocji z nim związanych na swoją markę. Jak sobie radzą z tym firmy z branży łazienkowej?

REKLAMA

Globalne marki łazienkowe i sport - jak współpracują?
Czy firmom łazienkowym opłaca się inwestować w sponsorowanie drużyn czy sportowców o światowej sławie? Tak, jeśli jest to zgodne z filozofią danego koncernu.

Lokalny patriotyzm - jak polscy producenci wspierają sportowców
Czynnik lokalnego patriotyzmu bardzo silnie determinuje strategie działania firm w zakresie promocji poprzez sport. To główny argument, jakim kierują się firmy produkujące wyposażenie łazienek, kierują się przy podejmowaniu współpracy ze sportowcami.

Handel na sportowo
Choć to producenci w dominującej części angażują się w promocję poprzez sport (mają ku temu stosowne środki), to także firmy dystrybucyjne coraz śmielej wychodzą z taką formą działań marketingowych oraz społecznych.

Sport i łazienki - 12 najciekawszych przykładów sponsoringu sportowego
Firmy z branży łazienkowej chętnie wspierają sport - zarówno ten międzynarodowy jak i lokalny. Oto dziesięć najciekawszych mariaży sportowców i firm z branży łazienkowej.

Skok na głęboką wodę - cztery zasady efektywnego mecenatu sportowego
Współpraca marki ze sportowcami musi być przede wszystkim długofalowa - to podstawowa zasada, która decyduje o sukcesie. Na co jeszcze powinny zwrócić firmy, które chcą podjąć się takiej formy promocji?

Sportowiec ambasadorem marki łazienkowej? Czemu nie!
Wspieranie imprez masowych czy klubów daje szansę na mocniejsze zaakcentowanie roli marki jako „sponsora”. Ale firmy też chętnie decydują się zostać mecenasami konkretnych sportowców, którzy stają się ambasadorami ich marki. Współpraca z klubem czy organizatorami imprez masowych nie daje marce konkretnej twarzy, która może wystąpić np. w reklamie.

Praktyki

Mecenas i Partner - Deftrans to nie tylko producent mebli
Nowoczesna marka buduje swoją pozycję nie tylko poprzez dobrej jakości produkty. Jej zadaniem jest też kształtowanie swojego otoczenia i aktywny kontakt z odbiorcami. W takiej roli Partnera i Mecenasa od lat z powodzeniem odnajduje się producent mebli łazienkowych z Milicza - firma Deftrans.

W zdrowym ciele, zdrowy duch - Elita wspiera sportowców
W Polsce nie brakuje młodych i uzdolnionych sportowców, którym odpowiednie wsparcie może pomóc wejść na ogólnoświatowe wyżyny. Wystarczy dać im możliwości i zainwestować w niepowtarzalny talent. To właśnie robi firma Elita, producent mebli łazienkowych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA