Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

RAPORT: Emocje i lokalność – jak firmy sponsorują sport

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 20 kwi 2016 22:47
RAPORT: Emocje i lokalność – jak firmy sponsorują sport
fot. Elita

Sport i marketing w biznesie idą ze sobą ramię w ramię. Firmy angażujące się we wspieranie sportu liczą na przeniesienie części emocji z nim związanych na swoją markę. Jak sobie radzą z tym firmy z branży łazienkowej?

REKLAMA

Globalne marki łazienkowe i sport - jak współpracują?
Czy firmom łazienkowym opłaca się inwestować w sponsorowanie drużyn czy sportowców o światowej sławie? Tak, jeśli jest to zgodne z filozofią danego koncernu.

Lokalny patriotyzm - jak polscy producenci wspierają sportowców
Czynnik lokalnego patriotyzmu bardzo silnie determinuje strategie działania firm w zakresie promocji poprzez sport. To główny argument, jakim kierują się firmy produkujące wyposażenie łazienek, kierują się przy podejmowaniu współpracy ze sportowcami.

Handel na sportowo
Choć to producenci w dominującej części angażują się w promocję poprzez sport (mają ku temu stosowne środki), to także firmy dystrybucyjne coraz śmielej wychodzą z taką formą działań marketingowych oraz społecznych.

Sport i łazienki - 12 najciekawszych przykładów sponsoringu sportowego
Firmy z branży łazienkowej chętnie wspierają sport - zarówno ten międzynarodowy jak i lokalny. Oto dziesięć najciekawszych mariaży sportowców i firm z branży łazienkowej.

Skok na głęboką wodę - cztery zasady efektywnego mecenatu sportowego
Współpraca marki ze sportowcami musi być przede wszystkim długofalowa - to podstawowa zasada, która decyduje o sukcesie. Na co jeszcze powinny zwrócić firmy, które chcą podjąć się takiej formy promocji?

Sportowiec ambasadorem marki łazienkowej? Czemu nie!
Wspieranie imprez masowych czy klubów daje szansę na mocniejsze zaakcentowanie roli marki jako „sponsora”. Ale firmy też chętnie decydują się zostać mecenasami konkretnych sportowców, którzy stają się ambasadorami ich marki. Współpraca z klubem czy organizatorami imprez masowych nie daje marce konkretnej twarzy, która może wystąpić np. w reklamie.

Praktyki

Mecenas i Partner - Deftrans to nie tylko producent mebli
Nowoczesna marka buduje swoją pozycję nie tylko poprzez dobrej jakości produkty. Jej zadaniem jest też kształtowanie swojego otoczenia i aktywny kontakt z odbiorcami. W takiej roli Partnera i Mecenasa od lat z powodzeniem odnajduje się producent mebli łazienkowych z Milicza - firma Deftrans.

W zdrowym ciele, zdrowy duch - Elita wspiera sportowców
W Polsce nie brakuje młodych i uzdolnionych sportowców, którym odpowiednie wsparcie może pomóc wejść na ogólnoświatowe wyżyny. Wystarczy dać im możliwości i zainwestować w niepowtarzalny talent. To właśnie robi firma Elita, producent mebli łazienkowych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA