Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Raport] Grupa PSB kontynuuje dynamiczny rozwój sieci sklepów

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 04 lip 2018 17:23
[Raport] Grupa PSB kontynuuje dynamiczny rozwój sieci sklepów
W pierwszym półroczu 2018 r. sieć Grupy PSB powiększyła się o 13 sklepów PSB Mrówka oraz o 6 placówek PSB Profi. Fot. Grupa PSB

W pierwszym półroczu 2018 r. sieć Grupy PSB powiększyła się o 13 sklepów PSB Mrówka oraz o 6 placówek PSB Profi. Powiększając tym samym liczbę Mrówek do 282 marketów oraz centrów budowlanych Profi do 60 obiektów w Polsce.

REKLAMA

Mrówki to najliczniejsza w Polsce sieć sklepów oferujących towary niezbędne do remontu oraz utrzymania domów i ogrodów. Prowadzone są przez polskie, niezależne firmy rodzinne zrzeszone w Grupie PSB. Szacujemy, iż regularne zakupy w Mrówkach robi ok. 4 mln  klientów. Lokalizowane są one przede wszystkim w miejscowościach powiatowych oraz gminnych.

Czytaj także: Bathco otwiera showroom w Republice Południowej Afryki

Sklepy w małych ośrodkach noszą nazwę Mini-Mrówka i mają powierzchnię od 300 do 800 mkw. Obecnie w sieci PSB Mrówka funkcjonuje 75 marketów Mini-Mrówka.

Zdarzają się jednak wyjątki, Mrówki o większych powierzchniach (ok. 4000-5000 mkw.) funkcjonują w Kielcach, Warszawie, Poznaniu, Gnieźnie, Przemyślu i Elblągu, które oferują ok. 40 tys. pozycji asortymentowych.

Jednak zasadniczym celem Grupy PSB jest otwieranie Mrówek w małych ośrodkach – do końca roku powstanie jeszcze kilkanaście takich sklepów.

Nowoczesne placówki PSB Profi

Od kilki lat Grupa PSB przekształca hurtownie budowlane w nowoczesne placówki PSB Profi, dedykowane przede wszystkim obsłudze firm wykonawczych. W Profi oferujemy przede wszystkim produkty i technologie najbardziej znanych producentów. Są to wieloletni dostawcy Grupy PSB, gwarantujący jakość swoich wyrobów oraz zapewniających odpowiednie programy szkoleniowe i wsparcie doradcze podczas realizacji inwestycji.

  • Placówki te są najbardziej nowoczesnymi hurtowniami na lokalnym rynku, posiadają:
    sklep samoobsługowy,
    specjalną strefę obsługi klienta (fakturowanie, rozmowy handlowe),
    magazyny i strefę składowania towarów na zewnątrz,
    miejsce do kompletowania towarów, odbieranych przez klientów w terminie późniejszym,
    parking i ekspozycje towarowe.

Rośnie dynamika sprzedaży

Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB Handel S.A., na koniec 2017 r., osiągnęły pułap 6,24 mld zł (były wyższe o 9,5% w stosunku do 2016 r.). Przy czym roczne przychody w placówkach Profi wzrosły średnio o 10,3%, z kolei w marketach Mrówka dynamika sprzedaży wzrosła o 6,7%.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA