Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Raport] Sprawdzone 4 miejsca, gdzie możesz zweryfikować przyszłego kontrahenta

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 18 lip 2018 10:21
[Raport] Sprawdzone 4 miejsca, gdzie możesz zweryfikować przyszłego kontrahenta
Bibby Financial Services wskazuje 4 miejsca, w których warto sprawdzić potencjalnego partnera biznesowego. Fot. Shutterstock

Zdobycie dobrego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego funkcjonowania biznesu. Jak rozpoznać firmę godną zaufania i nawiązania współpracy? Gdzie warto szukać informacji?

REKLAMA

– Twarde negocjacje, czy też spotkania zapoznawcze firmy, mogą okazać się działaniami niewystarczającymi w starciu ze zmieniającymi się trendami na rynku oraz podejściem właścicieli firm. Pozyskanie „wartościowego” kontrahenta to dziś cel, który stawia sobie wielu przedsiębiorców. Sposobów na jego znalezienie jest wiele i tylko od danej organizacji zależy, którą drogę wybierze – ocenia Jerzy Dąbrowski, dyrektor generalny firmy faktoringowej Bibby Financial Services. – My jako  firma faktoringowa w ramach rozpoczęcia współpracy sprawdzamy wiarygodność każdego zgłaszanego do finansowania kontrahenta – dodaje.

4 miejsca, gdzie zweryfikujesz kontrahenta 

Bibby Financial Services wskazuje 4 miejsca, w których warto sprawdzić potencjalnego partnera biznesowego:

1. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej – potencjalnego kontrahenta warto sprawdzić w CEIDG. W przypadku kiedy jest nim osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą lub spółka cywilna można skorzystać ze strony firma.gov.pl. CEIDG pozwala przekonać się czy dana firma jest zarejestrowana, nie została wykreślona z rejestru, nie jest zawieszona, a także czy przedstawia dane zgodne z zapisem w ewidencji.

2. Krajowy Rejestr Sądowy – umożliwia potwierdzenie wiarygodności klienta. Należy jednak pamiętać, że znajdują się w nim tylko spółki prawa handlowego, a co za tym idzie, nie uwzględnia on osób fizycznych prowadzących działalność. Rejestr ten zawiera informacje o rodzaju i okresie działalności, danych teleadresowych oraz wielkości kapitału.

3. Wywiadownie gospodarcze – to najdroższa usługa „prześwietlająca”, na którą składają się specjalistyczne firmy zajmujące się pozyskiwaniem informacji gospodarczych. Firmy te, na specjalne zlecenie, przygotowują raporty analizujące działalność danego kontrahenta.

4. Internet – to podstawowe źródło, w którym możemy uzyskać informacje dotyczące danej organizacji. Pozwala on w bardzo szybki i prosty sposób poznać potencjalnego partnera biznesowego. Warto zwrócić szczególną uwagę na aktywności na serwisach społecznościowych, które odkrywają „lżejsze” oblicze organizacji.

Czytaj także: Zobacz jak produkuje się włoskie kabiny prysznicowe w firmie Vismaravetro

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA