Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Raport] Zmiana pracy pozytywnie wpływa na decyzję o remoncie

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 02 lut 2018 12:00
[Raport] Zmiana pracy pozytywnie wpływa na decyzję o remoncie
Na pierwszym miejscu jest zakup nowych mebli – wskazało tak 9% mieszkańców naszego kraju. W dalszej kolejności plasują się malowanie ścian i zakup drobnych dekoracji – po 8%, a następnie kompleksowy remont i odmalowanie, odświeżenie mebli – po 7%. Fot. Shutterstock
[Raport] Zmiana pracy pozytywnie wpływa na decyzję o remoncie
[Raport] Zmiana pracy pozytywnie wpływa na decyzję o remoncie

Blisko 140 tys. Polaków przeprowadziło remont bądź zmianę w wystroju wnętrz przy okazji zmiany bądź podjęcia pracy zawodowej – wynika z badań zrealizowanych przez Kantar TNS na rzecz marki farb Beckers. Jak zmiana pracy wpływa na motywację odświeżenie wnętrz w domu i co Polacy zmieniają w pierwszej kolejności?

REKLAMA

Na pierwszym miejscu jest zakup nowych mebli – wskazało tak 9% mieszkańców naszego kraju. W dalszej kolejności plasują się malowanie ścian i zakup drobnych dekoracji – po 8%, a następnie kompleksowy remont i odmalowanie, odświeżenie mebli – po 7%. Według 5% Polaków przy okazji zmiany pracy decydujemy się zaś na malowanie wzorów na ścianie.

- Jak wynika z badania, 13% Polaków uważa, że remont w mieszkaniu przeprowadza się przy okazji kluczowych momentów w życiu. Z całą pewnością zmianę pracy, a już szczególnie rozpoczęcie kariery zawodowej, do takich ważnych chwil można zaliczyć. Wielu Polaków moment ten nieraz inspiruje do kolejnych rewolucji, w tym właśnie tych w domowym wystroju. Trudno się dziwić, bo przecież dzięki zmianie kolorystyki ścian, można stworzyć wnętrza, które będą działać kojąco na zmysły i pomagać w odpoczynku po ciężkim dniu pracy. Otoczenie w odpowiednio dobranych barwach może też motywować do działania i sprzyjać podejmowaniu kolejnych wyzwań – mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Kto najczęściej decyduje się na zmiany?

Badanie dla marki Beckers pokazuje, że pod względem zmiany wystroju wnętrza w związku ze zmianą pracy przodują mieszkańcy północnej i południowej Polski. W tych regionach na wnętrzarskie metamorfozy z tej okazji, Polacy decydują się dwukrotnie częściej niż w zachodniej części kraju i aż czterokrotnie częściej niż w centralnej i wschodniej Polsce.

- Co ciekawe na remont czy metamorfozę we wnętrzach w związku z nową pracą częściej stawiają mężczyźni niż kobiety. W gronie osób, które dokonały metamorfozy domowych wnętrz przy tej okazji, 57% stanowią panowie, zaś 43% to panie. Dla porównania w tak ważnych momentach życia jak pojawienie się nowego członka rodziny, ślub czy nawet zakup własnego mieszkania, przeprowadzenie wnętrzarskich metamorfoz znacznie częściej deklarują kobiety – zauważa Aneta Stopa.

Badanie na marki rzecz Beckers zostało przeprowadzone przez Kantar TNS metodą omnibus na reprezentatywnej próbie 1050 Polaków w wieku 15 lat i więcej w dniach 24-29 marca 2017 r.

Czytaj także: 10% Polaków oszukuje podczas rekrutacji o pracę


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA