Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Stoisko Hansgrohe na targach Cersaie 2012 fot. Hansgrohe

Grupa Hansgrohe notuje znaczący wzrost sprzedaży. W 2013 roku wyniosła ona 841,4 mln euro. Rok wcześniej było to 805,5 mln euro.

REKLAMA

Niemiecki producent zanotował zysk brutto w wysokości 155,6 mln euro w okresie do stycznia 2014. W 2012 roku było to 143,3 mln euro. O niemal 5% wzrósł poziom sprzedaży zagranicznej - największa dynamika dotyczy rynków w Ameryce Północnej, Chinach oraz Francji, ale znaczące są też inne rynki azjatyckie, środkowowschodnie czy Ameryki Łacińskiej. Sprzedaż krajowa wzrosła o 2%.

Grupa inwestuje także coraz więcej w rozwój. W 2013 roku było to 41 mln euro (o 6 mln więcej niż w 2012), które w większej części poszły na podniesienie zdolności produkcyjnej w dwóch ośrodkach w Niemczech (w Schiltach oraz Offenburgu), a także położonym niedaleko Szanghaju zakładzie w Songjiang, który podwoił swoje moce produkcyjne. Zatrudnienie wzrosło o 57 osób. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA