Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Rekordowy 2015 rok w Bricomarché

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 14 kwi 2016 09:43
Rekordowy 2015 rok w Bricomarché
fot. Bricomarché

Należące do Grupy Muszkieterów sklepy typu „dom i ogród” Bricomarché zanotowały w 2015 r. obroty w wysokości 1,46 miliarda złotych z ewolucją na poziomie blisko 26%. To najlepszy rok w historii funkcjonowania sieci w Polsce.

REKLAMA

Bricomarché, obecnie nr 1 na rynku supermarketów typu „dom i ogród” oraz nr 4 na rynku DIY, zanotowała w ubiegłym roku także znaczący wzrost liczby klientów – o prawie 22% w porównaniu z rokiem 2014 i zwiększyła swój udział w rynku DIY do prawie 10%. To m.in. zasługa przejęcia lokalizacji po konkurencyjnej sieci – NOMI, co pozwoliło Grupie Muszkieterów na otwarcie 8 nowych sklepów Bricomarché. Łącznie 2015 r. sieć powiększyła się o 17 kolejnych marketów, dzięki czemu pod koniec roku dysponowała 121 placówkami. W 2016 r. planowane jest otwarcie 21 nowych sklepów Bricomarché, w tym 4 w lokalizacjach po dawnych marketach NOMI.

- Osiągnięte przez Bricomarché wyniki niezwykle nas cieszą. Będziemy dokładać wszelkich starań, by utrzymać obecną dynamikę rozwoju sieci w Polsce i wierzę, że się nam to uda – komentuje Marian Słomiak, Pełnomocnik Zarządu ds. Bricomarché.

Ważnym aspektem przyczyniającym się do silnej pozycji sieci jest również konkurencyjność cenowa oferty. Z badań indeksu cenowego wynika, że w całym 2015 r. Bricomarché mogła zaoferować klientom niższe ceny niż konkurencja.

- Ponadto dzięki zachowaniu właściwych proporcji między czterema działami: Budowanie, Majsterkowanie, Dekoracja i Ogród oraz intuicyjnemu podziałowi powierzchni sklepów na strefę „potrzeb” i strefę „przyjemności” Bricomarché mogła elastycznie reagować na trendy rynkowe, jak również modelować je i na nie odpowiadać. Dzięki wdrażaniu programów szkoleniowych dla swoich pracowników takich jak e-learning i Akademia Kierowników Bricomarché mogło natomiast zapewnić wysoki poziom obsługi w swoich sklepach - czytamy w komunikacje prasowym.

W roku 2016 Bricomarché zaprosiło do współpracy Maję Popielarską, która jest jednym z czołowych polskich ekspertów w tematyce ogrodu. Widzowie programu “Maja w Ogrodzie” będą mogli teraz bez kłopotu odnaleźć wykorzystane w nim produkty w sklepach Bricomarché, zwłaszcza, że jak wynika z ubiegłorocznych badań, najczęściej odwiedzanym w sezonie sklepem na zakupy związane z ogrodem jest właśnie Bricomarché.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA