Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

fot. Flickr, Dafne Chole

Jaki był miniony rok w branży łazienkowej? Pytamy przedstawicieli firm handlowych oraz producentów wyposażenia łazienkowego.

REKLAMA

Tradycyjnie już na początku roku poprosiliśmy przedstawicieli firm z naszej branży o kilka słów podsumowujących minione 12 miesięcy. Jak wyglądał ten czas z perspektywy sytuacji rynkowej i aktywności obecnych na nim przedsiębiorstw? Odpowiedzi nie były zaskakujące: to był kolejny trudny rok, znaczony ponownym spadkiem popytu ze strony konsumentów i ogólnym wyhamowaniem w budownictwie. Ci, którzy utrzymali się na rynku i osiągnęli wzrosty sprzedaży, z pewnością zaliczają się do firm świetnie zorganizowanych i posiadających gotową na dynamiczne zmiany ofertę dopasowaną do aktualnych potrzeb klientów. Zapewne dlatego większość z naszych rozmówców podkreślała, jak istotną rolę odgrywały działania prowadzone wokół nowości produktowych. Uważne wsłuchiwanie się w głosy rynku i wręcz wyprzedzanie potrzeb klientów, będą ważnymi elementami strategii przedsiębiorstw z branży łazienkowej także w tym roku, który z pewnością nie będzie łatwiejszy, niż miniony.

Zobacz, co mówią przedstawiciele firm.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA