Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Skok na głęboką wodę - cztery zasady efektywnego mecenatu sportowego

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 20 kwi 2016 10:20
Skok na głęboką wodę - cztery zasady efektywnego mecenatu sportowego
fot. Shutterstock

Współpraca marki ze sportowcami musi być przede wszystkim długofalowa - to podstawowa zasada, która decyduje o sukcesie. Na co jeszcze powinny zwrócić firmy, które chcą podjąć się takiej formy promocji?

REKLAMA

Podczas konferencji „Marketing w branży łazienkowej" w 2014 roku Michał Mango z agencji Urban Communications (specjalizuje się marketingu sportowym) wskazywał podstawy sukcesu w promocji poprzez sport.

Po pierwsze: firma musi być świadoma, że wchodząc w tego typu działania nastawia się na aktywność długofalową. Związek z danym sportowcem czy klubem zawiera się na dobre i na złe.

Po drugie: Firma musi stworzyć trwałą więź, która będzie wiarygodna dla kibiców (budowanie pozytywnego wizerunku marki), ale też będzie dowodem na konsekwencję działania (co świadczy też o takiej postawie w biznesie).

Po trzecie: Jednorazowy strzał w sportowe imprezy czy chwilowe posiłkowanie się modnymi sportowcami w tym wypadku nie ma większego sensu – chyba, że szuka się twarzy do spotu reklamowego.

Po czwarte: Ekspert przestrzegał też, że promocja poprzez sport jest tym obszarem gdzie łatwo o przeinwestowanie. Firma angażująca się we wspieranie sportowców musi bardzo ostrożnie i dokładnie analizować koszty jakie się z tym wiążą.  


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA