Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sportowiec ambasadorem marki łazienkowej? Czemu nie!

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 20 kwi 2016 09:44
Sportowiec ambasadorem marki łazienkowej? Czemu nie!
fot. Defra

Wspieranie imprez masowych czy klubów daje szansę na mocniejsze zaakcentowanie roli marki jako „sponsora”. Ale firmy też chętnie decydują się zostać mecenasami konkretnych sportowców, którzy stają się ambasadorami ich marki. Współpraca z klubem czy organizatorami imprez masowych nie daje marce konkretnej twarzy, która może wystąpić np. w reklamie.

REKLAMA

Producent chemii budowlanej, marka Atlas, wspiera np. Kamila Stocha (dwukrotnego złotego medalistę olimpijskiego w skokach narciarskich), Latem ubiegłego roku głośno było też o kampanii promocyjnej tej marki, w której udział wziął najbardziej znany polski tenisista – Jerzy Janowicz. Dla producenta chemii budowlanej to jeden z elementów realizacji zadań biznesu społecznie odpowiedzialnego (CSR). Łódzka firma niezwykle mocno angażuje się w działania sportowe, kulturalne czy prospołeczne. I nie wstydzi się tym chwalić.

Swojego ambasadora ma również firma Defra, która współpracuje z bokserem Kamilem Gardzielikiem w przygotowaniach do występu na Olimpiadzie w Rio de Janeiro w 2016 r. To utalentowany pięściarz i wielokrotny medalista. Jeden z najbardziej obiecujących zawodników młodego pokolenia w kraju w tym roku wystąpi na Igrzyskach Europejskich w Baku.

- Ambicja, talent i świetne przygotowanie bez wątpienia otworzyły Kamilowi drogę do międzynarodowej kariery. Wspieranie tego niezwykłego zawodnika sprawia nam ogromną satysfakcję. Wierzymy w jego kolejne sukcesy i jesteśmy dumni, że będzie reprezentował Polskę na zbliżających się I Igrzyskach Europejskich – podkreśla Krystian Barczak, Dyrektor Zarządzający firmy Deftrans Sp. z o.o.

Dla polskich firm z branży łazienkowej sport jest wciąż bardziej postrzegany jako kryterium podkreślenia swojego związku z lokalnym środowiskiem, niż narzędzie do promowania swojej marki. Nie ma tu wielkich pieniędzy, za to – co widać wyraźnie – jest pasja i poczucie związku z miejscową społecznością.  


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA