Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sportowiec ambasadorem marki łazienkowej? Czemu nie!

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 20 kwi 2016 09:44
Sportowiec ambasadorem marki łazienkowej? Czemu nie!
fot. Defra

Wspieranie imprez masowych czy klubów daje szansę na mocniejsze zaakcentowanie roli marki jako „sponsora”. Ale firmy też chętnie decydują się zostać mecenasami konkretnych sportowców, którzy stają się ambasadorami ich marki. Współpraca z klubem czy organizatorami imprez masowych nie daje marce konkretnej twarzy, która może wystąpić np. w reklamie.

REKLAMA

Producent chemii budowlanej, marka Atlas, wspiera np. Kamila Stocha (dwukrotnego złotego medalistę olimpijskiego w skokach narciarskich), Latem ubiegłego roku głośno było też o kampanii promocyjnej tej marki, w której udział wziął najbardziej znany polski tenisista – Jerzy Janowicz. Dla producenta chemii budowlanej to jeden z elementów realizacji zadań biznesu społecznie odpowiedzialnego (CSR). Łódzka firma niezwykle mocno angażuje się w działania sportowe, kulturalne czy prospołeczne. I nie wstydzi się tym chwalić.

Swojego ambasadora ma również firma Defra, która współpracuje z bokserem Kamilem Gardzielikiem w przygotowaniach do występu na Olimpiadzie w Rio de Janeiro w 2016 r. To utalentowany pięściarz i wielokrotny medalista. Jeden z najbardziej obiecujących zawodników młodego pokolenia w kraju w tym roku wystąpi na Igrzyskach Europejskich w Baku.

- Ambicja, talent i świetne przygotowanie bez wątpienia otworzyły Kamilowi drogę do międzynarodowej kariery. Wspieranie tego niezwykłego zawodnika sprawia nam ogromną satysfakcję. Wierzymy w jego kolejne sukcesy i jesteśmy dumni, że będzie reprezentował Polskę na zbliżających się I Igrzyskach Europejskich – podkreśla Krystian Barczak, Dyrektor Zarządzający firmy Deftrans Sp. z o.o.

Dla polskich firm z branży łazienkowej sport jest wciąż bardziej postrzegany jako kryterium podkreślenia swojego związku z lokalnym środowiskiem, niż narzędzie do promowania swojej marki. Nie ma tu wielkich pieniędzy, za to – co widać wyraźnie – jest pasja i poczucie związku z miejscową społecznością.  


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA