Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 13 wrz 2017 10:31
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
Fot. The Water Studio photography
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie
The Water Studio: interaktywny showroom Hansgrohe w Londynie

Showroomy największych globalnych marek przestają być wyłącznie miejscem ekspozycji produktów. Coraz częściej firmy chcą tworzyć interaktywne miejsca spotkań, które pomogą w nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Przykładem takiego wyjątkowego miejsca jest The Water Studio Hansgrohe w Londynie.

REKLAMA

1 marca 2016 roku Hansgrohe otworzyło swoje The Water Studio w Londynie. Usytuowany przy Clerkenwell Road w okolicy będącej sercem designu i miejscem spotkań projektantów i designerów nie tylko z Anglii, ale i z całego świata, showroom rozciąga się na dwie kondygnacje i 262 metry kwadratowe powierzchni. Od klasycznych tego typu miejsc odróżnia jego interaktywny charakter i misja, jaka towarzyszy jego istnieniu. Marce zależało na stworzeniu przestrzeni, która inspiruje, zapewniając zasoby i miejsce dla współpracy wszystkich, którzy chcą tworzyć niezwykłe łazienki najwyżej jakości.

"Intymność naszych klientów była dla nas kluczowym czynnikiem w ostatnich latach, a ten nowy punkt w Londynie pozwala nam zbliżyć się jeszcze bardziej do utalentowanej społeczności architektów i projektantów." - podkreślał Martin Mongan, Managing Director oddziału firmy w Wlk. Brytanii.

Co zatem wyróżnia The Water Studio na tle bardziej "konwencjonalnych" showroomów? Klienci na miejscu mogą obejrzeć ponad 200 produktów oraz podziwiać imponujące instalacje wodne niczym prawdzwe dzieła sztuki. Jednak oprócz tego do ich dyspozycji są podia z funkcją "Quick Connector", które umożliwiają łatwą wymianę produktów celem zobaczenia ich funkcji, a także strefa "Behind the Wall", w której można uzyskać wskazówki co do montażu. W piwnicy The Water Studio odwiedzający mogą skorzystać również z "Test Rig", który pozwala na pomiar i porównanie za pomocą czujników natężenia przepływu wody w różnych produktach.

Goście The Water Studio mogą również zapoznać się z interaktywnym narzędziem Hansgrohe, iSpecify, dostępnym za pośrednictwem ekranów zamontowanych we wnętrzach showroomu. Na ekranach odwiedzający mogą szybko dotrzeć do informacji o produktach Axor i Hansgrohe, a także zobaczyć przykładowe realizacje z armaturą marek.

The Water Studio to nie tylko interakcja z produktami Hansgrohe, ale również interakcja z klientem. Z myślą o spotkaniach z potencjalnymi klientami przygotowano usytuowany przy oknie stół, przy którym, w kameralnej atmosferze i przy filiżance kawy, profesjonaliści, jak i klienci docelowi mogą usiąść i porozmawiać o produktach firmy.

Strona showroomu: www.thewaterstudio.co.uk


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA