Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Trendy rynku łazienek: Interaktywny marketing

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 22 sie 2016 10:23
Trendy rynku łazienek: Interaktywny marketing
fot. Shutterstock

Czy klasyczne strategie reklamowe się nadal sprawdzają? Wyrazistym sygnałem, że marketing ewoluuje w nową stronę również w naszej branży, był wyraźny zwrot producentów w stronę interaktywnych form promocji swoich rozwiązań.

REKLAMA

Z jednej strony mieliśmy wysyp aplikacji, które pomagają konsumentowi bardziej zwizualizować sobie produkty danej marki w jego wnętrzu. Rozwiązania z zakresu „rzeczywistości poszerzonej” to na pewno największy hit w działach marketingu wielu marek. Na ile to realnie efektywna strategia promocji, a na ile moda lansowana przez producentów oprogramowania i agencje PR – pokażą najbliższe miesiące.

Mimo to interaktywny marketing jest z pewnością przyszłością sprzedaży – dostrzegają to zarówno producenci jak i sieci handlowe. I wcale nie oznacza to wykorzystywania wyłącznie nowoczesnych technologii. Podczas ubiegłorocznej konferencji „Marketing w branży łazienkowej” poruszano wiele kwestii działań promocyjnych, które angażują w różny sposób konsumenta – w tym popularny ostatnio wśród sprzedawców temat marketingu zapachowego.

Jedno jest pewne: czas gdy reklama łączyła wyłącznie obraz i dźwięk mija. Teraz wspieranie sprzedaży musi wykorzystywać możliwie najszerzej technologie oraz odwoływać się do tylu zmysłów, ilu się da.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA