Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Trendy rynku łazienek: Interaktywny marketing

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 22 sie 2016 10:23
Trendy rynku łazienek: Interaktywny marketing
fot. Shutterstock

Czy klasyczne strategie reklamowe się nadal sprawdzają? Wyrazistym sygnałem, że marketing ewoluuje w nową stronę również w naszej branży, był wyraźny zwrot producentów w stronę interaktywnych form promocji swoich rozwiązań.

REKLAMA

Z jednej strony mieliśmy wysyp aplikacji, które pomagają konsumentowi bardziej zwizualizować sobie produkty danej marki w jego wnętrzu. Rozwiązania z zakresu „rzeczywistości poszerzonej” to na pewno największy hit w działach marketingu wielu marek. Na ile to realnie efektywna strategia promocji, a na ile moda lansowana przez producentów oprogramowania i agencje PR – pokażą najbliższe miesiące.

Mimo to interaktywny marketing jest z pewnością przyszłością sprzedaży – dostrzegają to zarówno producenci jak i sieci handlowe. I wcale nie oznacza to wykorzystywania wyłącznie nowoczesnych technologii. Podczas ubiegłorocznej konferencji „Marketing w branży łazienkowej” poruszano wiele kwestii działań promocyjnych, które angażują w różny sposób konsumenta – w tym popularny ostatnio wśród sprzedawców temat marketingu zapachowego.

Jedno jest pewne: czas gdy reklama łączyła wyłącznie obraz i dźwięk mija. Teraz wspieranie sprzedaży musi wykorzystywać możliwie najszerzej technologie oraz odwoływać się do tylu zmysłów, ilu się da.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA