Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Trendy rynku łazienek: Producenci budują kompletną ofertę

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 12 lip 2016 08:26
Trendy rynku łazienek: Producenci budują kompletną ofertę
fot. Shutterstock

Przybywa na rynku marek, które mogą pochwalić się portfolio z niemal pełnym wyposażeniem łazienek. W czasach gdy klienci cenią sobie wygodę podczas zakupów możliwość zaoferowania od ręki niemal kompletnie urządzonej łazienki może być ważnym atutem sprzedażowym.

REKLAMA

Budowa kompleksowej oferty jest strategią rozpisaną na lata, ale jej realizacja może przebiegać dwutorowo. Jedną z dróg jest przejmowanie i włączanie do firmy innych przedsiębiorstw. Tak działała np. Grupa Armatura, która w grudniu 2014 ogłosiła, że przejmuje Aquaform, a wcześniej kupiła m.in. Radimp.

- Naszą strategię rozwoju zaplanowaliśmy bardzo dawno i konsekwentnie ją realizujemy. Chcemy specjalizować się w branży sanitarnej i oferować komplementarny asortyment do wyposażenia łazienki – może jedynie poza grzejnikiem łazienkowym, który dziś jest poza spektrum naszego zainteresowania. Konsekwencją naszej strategii był zakup Radimpu. A przejęcie Aquaformu zmyka obszar łazienki. Mamy w ofercie ceramikę, kabiny, wanny, brodziki, jak również nasze produkty – armaturę – opowiadał w połowie 2015 na naszych łamach Piotr Witkowski, wiceprezes zarządu Grupy Armatura. Przy okazji zdradzał, że przejęcie marki, która ma dobrą pozycję u naszych zachodnich sąsiadów, ma pomóc Armaturze w ekspansji na tamtejsze rynki.

Inną strategię ma Rovese, które włączając na przełomie grudnia i stycznia do oferty Cersanitu armaturę, pokazuje że można budować komplementarną ofertę bez przejmowania innych firm. Inna sprawa na ile te produkty powstają faktycznie w zakładach Rovese, a na ile są tworzone przez podwykonawców - np. w rozmowie z magazynem „Łazienka” właściciele PPHU Centrum wspominali, że pierwsze wanny Cersanit powstawały właśnie w ich zakładach, nim Rovese zdecydowało się na inwestycje we własną infrastrukturę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA