Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Współpracę z wykonawcami trzeba zacieśniać

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 17 paź 2014 08:05
Współpracę z wykonawcami trzeba zacieśniać
fot. Shutterstock
Współpracę z wykonawcami trzeba zacieśniać
Współpracę z wykonawcami trzeba zacieśniać
Współpracę z wykonawcami trzeba zacieśniać
Współpracę z wykonawcami trzeba zacieśniać

Wykonawca może być istotnym kanałem promocji produktów, dlatego bardzo istotna jest efektywna z nim współpraca. Pomocne mogą być w tym programy lojalnościowe oraz Stowarzyszenia.

REKLAMA

Część konferencji "Marketing w branży łazienkowej" poświęconą działaniom marketingowym bliższym sfery offline otworzył Paweł Łokaj z Sodexo. Zaprezentował case study wdrożenia nowej formy programu lojalnościowego dla jednej z firm branży łazienkowej. Firma dokonała całkowitej rewolucji rezygnując z zachęcania do kolekcjonowania kuponów dołączanych do produktów, które po zebraniu i policzeniu klient mógł zamienić na nagrody. Sodexo w ramach projektu przeniosło program lojalnościowy do serwisu online, otworzyło rejestrację, a kupony zamieniło na deklaracje, które potem weryfikowano na bazie faktur. Efektem zmian było 120% wzrost naliczanych punktów oraz dwukrotny wzrost liczby deklaracji.

Paweł Łokaj wskazywał, że w obszarze programów lojalnościowych wyraźnie odnotowuje się trend konsolidacji, czyli łączenia programów lojalnościowych firm, które mają komplementarną ofertę, w jeden mechanizm. Firmy coraz częściej stawiają na kompleksowy outsorcing, korzystając z gotowych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii, które pozwalają szybciej obsługiwać program oraz ograniczyć np. liczbę przetwarzanych dokumentów papierowych. Ważnym aspektem jest też wzrost świadomości i dojrzałości firm, które wiedzą jak wartościowe jest bliższe poznanie uczestników swoich programów.

Magdalena Orczykowska z Polskiego Zrzeszenia Płytkarzy (PZP) mówiła o roli wykonawcy w procesie komunikacji z klientami. Przedstawiła rolę Zrzeszenia w kształtowaniu i rozwoju środowiska płytkarzy. Ważnym aspektem była próba określenia wzajemnych oczekiwań producentów wobec fachowców i na odwrót, a co za tym idzie – głos w sprawie tego, jak obie grupy mogą sobie nawzajem pomóc.

O konferencji

Konferencja "Marketing w branży łazienkowej" to cykliczna impreza, którą co roku organizuje Stowarzyszenie Łazienka. Spotkania w których uczestniczy kilkudziesięciu przedstawicieli branży sanitarnej (producentów, dystrybutorów, firm związanych w inny sposób z tym segmentem rynku) odbywają się w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. 5. edycja odbyła się 14 października 2014 roku. Każdego roku organizatorzy starają się poruszać istotne z punktu widzenia marketingowego zagadnienia, które mają pomóc firmom w analizie oraz planowaniu strategii promocyjnych. Magazyn branżowy Łazienka jest patronem medialnym wydarzenia.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA