Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wybraliście najważniejsze handlowe wydarzenie 2015 roku

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 08 lut 2016 00:09
Wybraliście najważniejsze handlowe wydarzenie 2015 roku

Rok 2015 w segmencie handlowym upłynął pod znakiem decyzji, które mają służyć uporządkowania sytuacji w branży sanitarnej. Które z działań Czytelnicy uznali za najważniejsze?

REKLAMA

Działo się w handlu w 2015 roku – tak można podsumować ostatnie 12 miesięcy. Z jednej strony presja ze strony sklepów internetowych wymusza na wielu podmiotach zmianę polityki cenowej (a raczej po prostu obniżanie cen), ale też zaognia relacje na linii handel tradycyjny-producenci.

Handel nie wierzy, że producenci robią wszystko, co w ich mocy, by uporządkować sytuację na rynku Właśnie z chęci obrony interesów salonów i hurtowni oraz zachowania jakości swoich usług powstały Związek SHI oraz Polskie Stowarzyszenie Salonów Wyposażenia Wnętrza. Integracja firm handlowych i fakt, że dojrzały do tego, by wspólnie działać (pierwsze efekty kooperacji mamy zobaczyć już w tym roku) to z pewnością znak zmian jakie mają szansę nastąpić na rynku.

Na ile będą w stanie wspólnie działać i proponować efektywne rozwiązania, które będą kształtować branżę? Pokażą najbliższe miesiące. Zwłaszcza, że szykuje się batalia o kształt podatku od sprzedaży detalicznej – silny głos sprzedawców z segmentu łazienek będzie tu bardzo istotny.

Wyniki ankiety

Powstanie stowarzyszeń SHI oraz PSSWW - 47,22% głosów
Stabilizacja na rynku - 22,22% głosów
Wzrost znaczenia sprzedaży internetowej - 16,67% głosów
Refleks uruchamia centrum logistyczne LogiQ - 8,33% głosów
PSB Mrówka ma już ponad 200 marketów - 5,56% głosów


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA