Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Firma Zehnder pokazała się na renomowanych targach specjalistycznych HVAC Mostra Convegno w Mediolanie z zupełnie nowej strony.

REKLAMA

Celem jest większe zrozumienie centralnych aspektów filozofii firmy Zehnder – pasji do tworzenia zaawansowanych pod względem technicznym, innowacyjnych i ekologicznych produktów oraz do opracowywania dopasowanych do potrzeb klienta, kompleksowych rozwiązań dla energooszczędnego i zdrowego klimatu wnętrza. Główne elementy tożsamości firmy Zehnder będą w przyszłości jeszcze bardziej widoczne w wizualnym odbiorze marki oraz we wszystkich działaniach komunikacyjnych i marketingowych Zehnder Group.

Nowy slogan „Always the best climate” wyraźnie pokazuje, że definicja „klimatu” według firmy Zehnder znacznie się rozbudowała i wykracza poza trzy filary: komfort, zdrowie i efektywność energetyczna. Slogan zawiera obietnicę, jaką klientom może złożyć jedynie dostawca kompletnych i inteligentnych rozwiązań w zakresie klimatu w pomieszczeniach.

- Chodzi przede wszystkim o to, że Zehnder postrzega siebie nie tylko jako kompetentnego dostawcę wysokiej jakości produktów, lecz również jako firmę oferującą zawsze najlepsze, kompleksowe rozwiązania dla komfortowego klimatu wnętrza – a co za tym idzie wysoką wartość dodaną dla klientów. Kompletne rozwiązanie w zakresie najlepszego klimatu wnętrza jest zawsze opracowywane w ramach zaawansowanej współpracy ze zleceniodawcami. Firma Zehnder odgrywa rolę kompetentnego partnera w tym procesie, aby wspólnie znaleźć takie rozwiązanie techniczne, które jest idealnie dopasowane do konkretnych potrzeb i oczekiwań klientów - czytamy w komunikacje.

Te główne założenia filozofii firmy Zehnder będą w przyszłości bardziej „wyczuwalne” i widoczne w codziennej komunikacji z klientami. Specjalista z zakresu komfortowego klimatu w pomieszczeniach oprócz nowego sloganu „Always the best climate” odpowiednio zmienił również całą koncepcję komunikacji.

Nowy wizerunek firmy Zehnder ma zasygnalizować rynkowi, jak duże znaczenie mają kompleksowe rozwiązania dla uzyskania idealnego klimatu wnętrza. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA