Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 17 lut 2016 09:36
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Stoisko firmy Graco, oferujące agregaty do mieszania i natrysku emulsji, farb, powłok epoksydowych. Fot. Radosław Zieniewicz
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?

Dobry produkt to nie wszystko. Liczy się jeszcze też dobra promocja. Zobaczcie jak wystawcy targów Budma 2016 próbowali zachęcić wykonawców do zapoznania się ze swoją ofertą.

REKLAMA

Podczas targów Budma 2016 swoje najnowsze produkty zaprezentowało ponad 800 wystawców. Dla odwiedzających oznaczało to, że mieli do obejrzenia tysiące produktów. W jaki sposób wystawcy konkurowali o uwagę przybyłych na targi? 

Sposób na wykonawców

Otóż o wyborze strategii promowania i zachęcania do sprawdzenia produktów decydowało do jakiej grupy odwiedzających wystawcy kierowali swoją ofertę.

Jeżeli chodzi o profesjonalnych wykonawców, sprawa była dosyć klarowna. Potencjalny wykonawca potrzebował zazwyczaj konkretnych informacji o produkcie i ewentualnie praktyczne informacje na temat aplikacji/użycia produktu.

Jednak w jaki sposób wystawcy próbowali zachęcić wykonawców do odwiedzenia swoich stoisk? Sprawdziły się 3 proste sposoby: piękne hostessy, praktyczne prezentacje i... samochody. 

Konkursy, prezentacje i nie tylko...

Jednym z najprostszych sposobów na zachęcenie wykonawców do odwiedzenia i zapoznania się z ofertą na danym stoisku było wynajęcie hostess, które zapraszały odwiedzających do zapoznania się z produktami.

Jednak duża część wystawców postawiła też  na ciekawą oprawę wizualną stoisk. Otóż odwiedzający wykonawcy, oprócz prezentowanych produktów, mogli przyjrzeć się samochodom sportowym, czy też terenowym, a nawet motor żużlowy.

Ciekawa oprawa wizualna stoisk była uzupełniana także praktycznymi prezentacjami, na których eksperci i doradcy techniczny prezentowali właściwości oraz sposób użycia promowanych produktów.

Niektóre firmy postawiły na organizowanie drobnych konkursów. Aby wykonawca mógł wziąć udział w takim konkursie i wygrać nagrody (np. bilet na mecz żużlowy) musiał najczęściej wypełnić ankietę, w której pozostawiał swoje dane kontaktowe oraz wyrażał zgodę na kontakt telefoniczny.

W ten sposób niektóre firmy tworzyły bazę klientów (wykonawców), do których kierowały swoją ofertę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA