Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 17 lut 2016 09:36
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Stoisko firmy Graco, oferujące agregaty do mieszania i natrysku emulsji, farb, powłok epoksydowych. Fot. Radosław Zieniewicz
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?
Sztuka przyciągania uwagi, czyli branża budowlana na targach - jak się pokazuje?

Dobry produkt to nie wszystko. Liczy się jeszcze też dobra promocja. Zobaczcie jak wystawcy targów Budma 2016 próbowali zachęcić wykonawców do zapoznania się ze swoją ofertą.

REKLAMA

Podczas targów Budma 2016 swoje najnowsze produkty zaprezentowało ponad 800 wystawców. Dla odwiedzających oznaczało to, że mieli do obejrzenia tysiące produktów. W jaki sposób wystawcy konkurowali o uwagę przybyłych na targi? 

Sposób na wykonawców

Otóż o wyborze strategii promowania i zachęcania do sprawdzenia produktów decydowało do jakiej grupy odwiedzających wystawcy kierowali swoją ofertę.

Jeżeli chodzi o profesjonalnych wykonawców, sprawa była dosyć klarowna. Potencjalny wykonawca potrzebował zazwyczaj konkretnych informacji o produkcie i ewentualnie praktyczne informacje na temat aplikacji/użycia produktu.

Jednak w jaki sposób wystawcy próbowali zachęcić wykonawców do odwiedzenia swoich stoisk? Sprawdziły się 3 proste sposoby: piękne hostessy, praktyczne prezentacje i... samochody. 

Konkursy, prezentacje i nie tylko...

Jednym z najprostszych sposobów na zachęcenie wykonawców do odwiedzenia i zapoznania się z ofertą na danym stoisku było wynajęcie hostess, które zapraszały odwiedzających do zapoznania się z produktami.

Jednak duża część wystawców postawiła też  na ciekawą oprawę wizualną stoisk. Otóż odwiedzający wykonawcy, oprócz prezentowanych produktów, mogli przyjrzeć się samochodom sportowym, czy też terenowym, a nawet motor żużlowy.

Ciekawa oprawa wizualna stoisk była uzupełniana także praktycznymi prezentacjami, na których eksperci i doradcy techniczny prezentowali właściwości oraz sposób użycia promowanych produktów.

Niektóre firmy postawiły na organizowanie drobnych konkursów. Aby wykonawca mógł wziąć udział w takim konkursie i wygrać nagrody (np. bilet na mecz żużlowy) musiał najczęściej wypełnić ankietę, w której pozostawiał swoje dane kontaktowe oraz wyrażał zgodę na kontakt telefoniczny.

W ten sposób niektóre firmy tworzyły bazę klientów (wykonawców), do których kierowały swoją ofertę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA