×

Szukaj w serwisie

Ceramika Paradyż śledzi najnowsze trendy – komentarz do wyników rankingu

  • Autor: Redakcja portalu Ryneklazienek.pl
  • 17 kwi 2018 21:00
Ceramika Paradyż śledzi najnowsze trendy – komentarz do wyników rankingu
Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Fot. Marek Misiurewicz
Ceramika Paradyż śledzi najnowsze trendy – komentarz do wyników rankingu
Ceramika Paradyż śledzi najnowsze trendy – komentarz do wyników rankingu
Ceramika Paradyż śledzi najnowsze trendy – komentarz do wyników rankingu
Ceramika Paradyż śledzi najnowsze trendy – komentarz do wyników rankingu

Ceramika Paradyż Sp. z o.o. zajęła pierwsze miejsce w rankingu największych graczy na rynku łazienek pod względem przychodów za rok 2015. Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż, komentując wyniki rankingu podkreślała znaczenie znajomości aktualnych trendów dla sukcesu rynkowego firmy.

W swoim wystąpieniu zwróciła uwagę na trendy ogólnospołeczne. Wśród najbardziej znaczących i wywierających największy wpływ także na branżę łazienkową, Karolina Wesołowska wyróżniła trendy technologiczne. Podkreślała ich znaczenie szczególnie w kształtowaniu procesów marketingowych i promocyjnych firmy. Istotna jest także ekonomia wiedzy.

Pokolenie „milleniallsów” staje się najsilniejszą grupą zakupową na świecie – mówiła. Jako producent musimy znać i odpowiadać na ich potrzeby, tak by móc dostarczać im odpowiednie treści w odpowiednim czasie.

Kolejny wspomniany przez przedstawicielkę Ceramiki Paradyż trend to „human to human & home”. Zdaniem Karoliny Wesołowskiej zmiana naszego stylu życia jest korzystna dla branży i dla tych producentów, którzy będą umieli odpowiednio ją wykorzystać. Dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż podkreślała też, że to kobieta jest głównym klientem i decydentem jeśli chodzi o wybór płytek ceramicznych.

Te trendy to przyszłość. Postanowiliśmy przekuć je w jedną ideę, która będzie przyświecać naszej firmie. 2017 rok był dla Ceramiki Paradyż rokiem intensywnych badań rynku. Zarówno klientów ostatecznych, jak i dystrybutorów oraz partnerów handlowych. Efektem tych badań jest wiedza o tym, do kogo chcemy kierować nasze produkty, jakie to mają być produkty i gdzie chcemy je sprzedawać – mówiła Karolina Wesołowska.




Rekomendowane dla Ciebie